Thursday, May 29, 2008

Rileks Kejap

Seorang jutawan muda mempunyai setiausaha yang cantik jelita.Kerna setianya sang sekretaris padanya, maka suatu hari ketika sang jutawan hendak pergi bersukaria, dia pun menyerahkan segala tugas beserta kepercayaan kepada sang sekretarisnya. Pada suatu hari, Suzy -nama sang sekretaris- menerima kunjungan rakan kongsi bosnya yang berasal dari Arab yang bernama Akhmad Bin Malubur.Melihat je Suzy Pak Arab ni automatik jatuh hati ngan Suzy.Cinta pandang pertamalah katakan.


Akhmad : Oh Suzy... Maukah engkau menjadi isteriku ?

Suzy : Jangan Tuan, kitakan sedang berbisnes......

Akhmad : Lupakan soal bisnes ,apapun yang kau minta pasti akan kuturuti asalkan kau menjadi isteriku !

Suzy : ......???....( biar betul Pak Arab ni!)

Sang sekretaris pun ligat dok pikio macam mana cara menolak lamaran Akhmad secara halus. Mengingat bosnya dan Pak Arab yang merupakan rakan kongsi bisnes yang lama, akhirnya dia dapat satu idea! jengg..jengg

Suzy : Baik , saya menerima lamaran Tuan,tetapi dengan beberapa syarat....

Akhmad : Aku terima syaratnya.. apa saja katakan.....!

Suzy : Ok! Saya nak apartmen 17 tingkat kat dindingnya di tanam batu permata dan berlian yang ada di seluruh dunia beserta perabotnya sekali yang mewah-mewah!..

Akhmad : (Sambil menekan Teponnya ) Hello Jamal.....! Cepat kau beli sebuah apartmen di Beverly Hills sekarang jugak!.

Pak Arab Raja minyak ni menerima syarat pertama Suzy. Suzy pun segera memberikan syaratnya yang kedua.

Suzy : Ok ..sekarang syarat yang kedua, belikan Suzy beberapa buah limo dan 5 buah pesawat Boeing 747 berlapis emas 27 karat!

Akhmad : (Sambil menelan air liurnya) Seraya berkata Beres....No hal!

Suzy : (Sambil kepalanya ligat berpikio.. untuk syarat terakhir) Saya sudi mejadi isteri Tuan asalkan syarat terakhir ini dikabulkan!

Akhmad : Baik.. baik !!! Kau katakan saja...

Suzy : Saya mau menikah dengan orang yang mempunyai "anu" sepanjang 35 cm , coz saya seorang hiperseks .....!

Akhmad : (terdiam seribu bahasa)........ Gulpp...telan air liur..Waduhh 2x...

Suzy : (Dalam hati, Suzy yakin syarat yang satu ini tidak akan dipenuhi) Bolehh Tuan Akhmad ...?? (sambil menyindir)

Akhmad : (Sambil menangis-nangis melolong menyesal pun ada..) "Baik akan saya potong 10 cm "anu" saya.

No comments: